دیرناق آراسی یازیلار

شعرلر و نوت‌لار

دیرناق آراسی یازیلار

شعرلر و نوت‌لار

دیرناق آراسی یازیلار

هر شئی‌دن اؤنجه اؤزومو شاعیر بیلیرم. سونرا ادبیات، دین، فلسفه و آردینجا بیر آز دا سیاست.
اما هر شئیین آرخاسیندا گیزلنمکدن قاچماغی دوشونورم. منجه شعر، دیل، وطن و ... اخلاقین قوللوغوندا اولمایینجا اؤز قونومونو ایتیریر . بیز یاشایان جوغرافییادا هر شئی‌دن آرتیق اخلاقین یئری بوش گؤرونور.

----
منیمله ایلگی قورماق اوچون بو سیته‌دن باشقا:
heydarbayat{@}gmail.com
و
قم - صندوق پستی
1161 - 37135

مردی متعلق به همه بشریت

Wednesday, 13 August 2014، 01:17 AM

شخصیت‌های بزرگ متعلق به همه بشریت هستند. دکتر جواد هیئت ما را برای همیشه در این جهان ترک گفت. او پدر جراحی قلب ایران و یکی از تورکولوق‌های (ترک شناسان) معروف جهان بود. اما او تنها متعلق به ملت ترک نبود. او سفیر آشتی بین ایرانیان، مبلغ نوعدوستی و زندگی مسالمت آمیز برای همه جهانیان و شهروندان بود. اگر چه جان هزاران انسان را در زندگی پزشکی خود نجات داده بود اما به عنوان پدر معنوی آذربایجانیان شناخته می‌شد و طیف‌های مختلف آذربایجان این عنوان را برازنده ایشان می‌دانستند. غرض از نگارش این مطلب کوتاه خاطرنشان کردن این مطلب است که دکتر هیئت را از دیگران نگیریم. او جراح قلب برای همه بیمارانش بود، استاد پزشکی تمام دانشجویان از کشورها و ملیت‌های مختلف بود و برای سعادت همه شهروندان تلاشهای معنوی و مادی زیادی به عمل آورد. 

حرمت نهادن به جسم و جان همه انسانها و پاسداشت همه فرهنگها،‌ زبان‌ها و مدنیت‌ها پیام زندگی سراسر تلاش و برکت دکتر جواد هیئت برای همه نسل‌های دوره خود و بعد از خود است.
روانش شاد و آرزوهایش محقق باد!

  • سید حیدر بیات

باخیشلار (۳)

  • محمد-خلج امیرحسینی
  • روحش شاد و قرین رحمت خداوندی

     

    سلام
     الله رحمت ایله سین.
    سلام   چرا امضای شما در متن تسلیتی است برای دکتر هیئت که متن نوشته متنی است از احمد شاملو برای مرگ صمد ایا متنی شایسته دکتر نمی توانستند نویسندگان آذربایجان بنویسند  این رسوایی نیست افراد شایسته ای همچون شما با قلم قدرتمنتان عوض کنید ان متن متهم به انتحال را   با عرض تشکر
    یانیت/جاواب:
    متاسفانه در جریان آن متن نیستم. اگر لینکش را لطف کنید ممنون میشوم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">